EindeHaarlemmerliede
WW

Enquete

Evenals de dorpsraden van Spaarndam en Halfweg-Zwanenburg wilde de Dorpsvereniging voorafgaand aan het besluit peilen wat de voorkeur van de bewoners is, leden en niet-leden. De uitslag is bekend gemaakt in de commissievergadering, zodat de commissie en de Raad hier rekening mee konden houden bij haar afweging. Het bestuur van de Dorpsvereniging heeft zelf geen voorkeur uitgesproken, maar dit overgelaten aan de individuele leden.
De enquete formulieren zijn 16-06-2016 verspreid in het werkgebied van de Dorpsvereniging. De uitslag staat hier onder en is ook op Facebook gepubliceerd.

Postcode

TOTAAL 8

item4

Toelichting:

Links het uitgereikte formulier (het origineel was wit). Alle formulieren waren middels een stempel gewaarmerkt.

Het formulier is 16-06-2016 huis-aan-huis verspreid in ons werkgebied, en moesten uiterlijk 19-06-2016 retour ontvangen zijn.

Er zijn totaal 315 formulieren uitgereikt en er zijn 91 formulieren retour gekomen. Dat is 28,89%.

Bij 'ongeldig' is er vaak 'Haarlem' op het formulier geschreven, maar dat was geen keuze mogelijkheid.

Liewegje-Lieoever is apart vermeld. Het is geen gemeente Haarlemmerliede en Spaarnwoude, maar er wonen wel veel leden, van wie we de mening op prijs stellen.