Jubel2
rabofietsdag

Verslag:

De Rabobank IJmond organiseerde weer het Rabobank Sponsor-Fietsdag evenement. Deelnemers konden daarmee sportieve wijze geld verdienen voor de clubkas van hun vereniging. Er deden ca.150 verengingen mee. Ook de Dorpsvereniging was van de partij, met 8 deelnemers. Dat zijn er helaas niet zoveel, maar ze hebben wel genoten.

Het was prachtig fietsweer en de nieuwe (zie hier onder) 25km lange route route door Spaarnwoude, Velsen, de duinen en Santpoort was erg mooi. Op de stempelplaatsen waren muziek korpsen en koren te horen en te zien. Alles bij elkaar een prachtig evenement.

Alle deelnemers van de Dorpsvereniging hebben de rit ruim binnen de gestelde tijd volbracht en zo elk 10 euro voor de Dorpsvereniging verdiend.

Op de foto's hiernaast 5 van de deelnemers bij Hoeve Duin- en Kruidberg.

Dit was de Aankondiging:

item5

Zondag 5 juni is het weer zover, Rabobank IJmond organiseert dan weer het Rabobank Sponsor-Fietsdag evenement. Verenigingen die zich hebben ingeschreven kunnen tijdens deze fietsdag geld bij elkaar fietsen voor de club.
De route is dit jaar anders. De tocht is naar keuze ongeveer 25km of 55km lang en voert ook dit jaar weer langs allerlei mooie plekken in de regio.
U kunt op sportieve wijze samen met de bestuursleden geld verdienen om de clubkas te spekken. Voor iedere deelnemer die de fietsroute uitrijdt ontvangt de vereniging €10 of €15 voor de clubkas.

De Dorpsvereniging heeft zich ingeschreven. We hopen dat zoveel mogelijk leden en niet-leden mee rijden ten gunste van de Dorpsvereniging.

Doe ook mee!

Datum: zondag 5 juni 2016

Start tijd: tussen 09:30 en 12:00 uur

Waar starten: Zorgboerderij Zorgvrij / Rest. Onder de Platanen (Velsen-Zuid).

Start nummer: 38 (Dorpsvereniging Haarlemmerliede en Spaarnwoude)

Bij de start ontvangt u een rugtasje met o.a. het Routeboekje met een Stempelkaart.

U kunt onderstaande Flyer downloaden

Meld u aan bij één van de bestuursleden !

Let wel: we hoeven niet persé met de gehele groep gezamenlijk te fietsen. Er kan in kleinere groepen gestart worden en het mag ook individueel. Als u het startnummer van de Dorpsvereniging maar opgeeft (nummer 38).

meer info over deelname vind u ook op de site van de Rabobank:

________________________________

vorige edities: 2015 - 2014