WP001448WP001450WP001447

Verslag:

De Rabobank IJmond organiseerde weer het Rabobank Sponsor-Fietsdag evenement. Deelnemers konden daarmee sportieve wijze geld verdienen voor de clubkas van hun vereniging. Er deden ca.150 verengingen mee. Ook de Dorpsvereniging was van de partij, met ..... 2 deelnemers. Dat zijn er helaas erg weinig, maar ze hebben wel genoten.

Volgende keer meer deelnemers hopen we

Zondag 11 juni 2017 is het weer zover, Rabobank IJmond organiseert dan weer het Rabobank Sponsor-Fietsdag evenement. Leden (maar ook niet-leden !), waarvan de vereniging zich heeft ingeschreven, kunnen tijdens deze fietsdag geld bij elkaar fietsen voor hun club.
De tocht is naar keuze ongeveer 25km of 55km lang en voert ook dit jaar weer langs allerlei mooie plekken in de regio.
U kunt op sportieve wijze samen met de bestuursleden geld verdienen om de clubkas te spekken. Voor iedere deelnemer die de fietsroute uitrijdt ontvangt de vereniging €10 of €15 voor de clubkas.

De Dorpsvereniging heeft zich ingeschreven. We hopen dat zoveel mogelijk leden en niet-leden mee rijden ten gunste van de Dorpsvereniging.

Doe ook mee!

Datum: zondag 11 juni 2017

Start tijd: tussen 09:30 en 11:30 uur

Waar starten: o.a. Zorgboerderij Zorgvrij / Rest. Onder de Platanen (Velsen-Zuid).
Finishen vóór 16:00 uur.

Start nummer: 43

Bij de start ontvangt u o.a. het Routeboekje met een Stempelkaart.

U kunt onderstaande Flyer downloaden

Meld u aan bij één van de bestuursleden !

Let wel: we hoeven niet persé met de gehele groep gezamenlijk te fietsen. Er kan in kleinere groepen gestart worden en het mag ook individueel. Als u het startnummer van de Dorpsvereniging maar opgeeft (nummer 43).

meer info over deelname vind u ook op de site van de Rabobank:

________________________________

vorige edities: 2016 - 2015 - 2014