IMG1

BBQ voor alle Dorpsbewoners t.g.v.

40 jaar Dorpsvereniging
35 jaar Dorpskrant

Verslag:

Het is prachtig weer en er is door het bestuur en vrijwilligers hard gewerkt om Fort Penningsveer om te toveren tot een sfeervol geheel, inclusief picknicktafels, slingers en muziek.
Om 4 uur arriveren de eerste bezoekers en al snel loopt het terrein vol. Er is direct een gezellige sfeer.

Voorzitter Theo Vink houdt een welkomst speech. Daarna nodigt hij burgemeester Pieter Heiliegers uit om het eerste exemplaar van het jubileumboekje officieel in ontvangst te nemen.

Dan kan de BBQ echt beginnen. Behalve vlees is er ook een saladebuffet en aan de bar zijn drankjes verkrijgbaar.
Het blijft gezellig en ook droog, op een paar spatjes na.
Om half 9 wordt er afgesloten met een rondje koffie.
Bij vertrek krijgen alle leden het jubileumboekje.

Tijdens het vertrek van de laatste bezoeker begint het écht te regenen. Het opruimen is dan ook een nat gebeuren, maar gelukkig was het tijdens de BBQ droog.

Het bestuur kijkt terug op een zeer geslaagd jubileumfeest. Ook het boekje werd zeer positief ontvangen.

(verkorte versie van het verslag in Dorpskrant 142 - sept.2016)

Zie ook de Fotopagina.

en het jubileumboekje "Dorpsvereniging Haarlemmerliede en Spaarnwoude 40 jaar".

.

Dit was de Aankondiging
:

bbq2014c

deze 2 foto's zijn van BBQ 2014

Dit jaar viert de Dorpsvereniging haar 40 jarig jubileum!
Daarnaast bestaat de Dorpskrant 35 jaar en de website 10 jaar. Een hele prestatie in deze snelle tijd, vinden wij zelf.

In die 40 jaren is er veel gebeurd. Dat kunt u natuurlijk in de 140 Dorpskranten nalezen. Maar het leek ons leuk om een boekje te maken voor de leden met een samenvatting van 40 jaren wel en wee. Gratis voor de leden.

Daarnaast leek het ons ook leuk om de leden en andere belangstellende dorpsbewoners weer eens bij elkaar te brengen voor een gezellig samenzijn.
Op die dag zal ook het eerste exemplaar van het boekje uitgereikt worden.

Dat gaat 3 september 2016 gebeuren:
We organiseren dan een BBQ in fort Penningsveer voor leden en niet-leden. U kunt zich hiervoor inschrijven. Meer informate vind u op bijgaande flyer.

Extra exemplaren van het boekje kunt u ook bestellen. Zie de Informatie.
.

bbq2014b